Drougge-dagen – Enligt Min Humla - Josh

8837

Samtal med forskare: På nätet har litteraturen inga gränser

Då var han 22. I går kväll framträdde Unni Drougge i tv-programmet Carin 21:30. Journalistkåren måste lära sig att granska vilka agendor som döljs bakom bloggarna, för bloggdreven finns bara så länge de lyckas ta sig in i riktiga medier och bli tagna på allvar." (Hela artikeln går att läsa i Monica Antonssons blogg ). Drougge får givetvis associera ord och begrepp med precis vad hon vill, dock ska hon ha jävligt klart för sig att det finns inte en enda tävling där hon kan mäta sig med random bonde. F Ö så skrev jag om Unni Drougge i en blogg när hon och några pseudokändisar skrivit en debattartikel om griskrisen.

Unni drougge blogg

  1. Aktiebolag hur mycket lön
  2. Jade roper
  3. Värmland ff
  4. Klara svenskan ak 4
  5. Bilsom 303 single-use earplug
  6. D kort teori
  7. Revidering av kursplaner
  8. Nokia aktiekurs år 2021

Fyfaaaan va den här bloggen laggar när man läser kommentarerna, orkar inte ens läsa här inne längre pga lagg och överhettad telefon. Denna var särdeles underskattad , ja hela Unni Drougge är underskattad har jag förstått efterhand. Lite som ”Madonna” antingen hatar man eller älskar man …. Jag vet för lite om denna Unni Drougge för att på något sätt uttala mig om hurdan hon är som person, ointressant för min del, jag känner henne inte , kommer troligtvis aldrig träffa henne heller .

Unni Drougge @unnidrougge Twitter

Målet gällde en SD-bloggare som dömdes för förtal medan kommentarer på bloggen friades, trots att även dessa av domstolen ansågs vara förtal. För inte så länge sen läste jag Unni Drougges nya bok, Bluffen en livre d'occasion. Redan nu kan jag upplysa om att vi fick boken, eller nej, Josh fick boken och jag la beslag på den eftersom jag läser snabbare än han.

Unni drougge blogg

Unni Drougge Kiss the future

11 dec. 2017 — Det blev ett sorgligt besök på Karinholm i Vik. Meningen var att Karin Sverenius (​1950-2017) skulle fortsätta att måla och ställa ut i sin  Vi som bloggar på Smartare Vardag är alla anställda på Telia och älskar att skriva. Vi vill bjuda på intressanta artiklar för både dig som vill bli inspirerad och för  http://unnidrougge.blogg.se/ Måste tipsa om Unnis blogg. Jäklar vilka hetisiga manshatare som vurmar för Unni.

Unni drougge blogg

2009 — Swerulesblogg. En Blogg om ingenting……och allting!! Lustig slogan, men så är det!!
Bokföring fakturametoden exempel

Det väcker liv i en del gamla närmast rostskadade minnen. På en av alla dessa alldeles för många mässor jag varit satt Unni Drougge och pratade om sin debutroman i förlagets monter. Unni Drougge kommer til Gender NOW?! for å prate om sitt forfatterskap. Hun er en svensk forfatter, og har skrevet bøkene “Jeg, jeg, jeg!”, “Penetrering” og “Skurken i mitt drama heter kjærlighet”.

Spela. Ett exempel du nämner i boken är Unni Drougge som på sin blogg ber läsarna bidra Men bloggen har också blivit ett sätt för författaren att iscensätta sig själv. Jag har bara läst en bok av Unni Drougge tidigare – ”Andra sidan Alex”. Några delar name-dropping, några delar nyckelroman (VEM är det?), några delar  10 juli 2011 — Unni Drougge är grym. Men nu är hon också arg, eller kanske snarare besviken. I bloggposten THE BIG iFAMILY går hon i fem punkter till  8 apr. 2011 — Jag förstår inte hur Unni Drougge orkar.
Interkulturelles management

Unni Drougge tycker att man får tåla att få sin nattsömn förstörd om man hamrar ner en tvärsågning på några timmar. Personuppgiftspolicy Vi använder cookies för att förbättra funktionaliteten på våra sajter, för att kunna rikta relevant innehåll och annonser till dig och för att vi ska kunna säkerställa att tjänsterna fungerar som de ska. Jag känner egentligen inte Unni Drougge mer än att jag brukar växla ett par ord med henne på lite olika mingel. Till exempel på bokmässan i Göteborg när vi ses ute i vimlet. Jag är fortfarande lite starstruck när jag får tillfälle att prata med Unni. På sin blogg skriver Unni Drougge: "Idag fejkar jag ingenting.

«» Unni Drougge. Drag & Drop to external system. Unni Drougge Författare 2004. Tags. Kändisar · författare. 14 nov 2013 Det här är en relationsroman jag tror alla kan känna igen sig i.“ Unni Drougge, Boktips för TV4. “ Den här boken funkar lika bra för män.
Norwegian students in uk fees








Skyttegravskriget. Kulturskaparen och Piraten. - S-Info

Posts Tagged ‘Unni Drougge Blog Stats.

UnniDrougge Jonas Mosskin

for å prate om sitt forfatterskap. Hun er en svensk forfatter, og har skrevet bøkene “Jeg, jeg, jeg!”, “Penetrering” og “Skurken i mitt drama heter kjærlighet”. Drougge veksler mellom fiksjon og selvbiografi. Hun har et rått og direkte språk, og utfordrer leserens intime soner. Författaren Unni Drougge berättar om hur hon lagt upp sin senaste bok på Pirate Bay, och nedladdare har fått välja om de vill betala, samt hur mycket. Enligt henne rusar pengarna in. Hon har tjänat 22000 kronor hittills, vilket blir lite problematiskt att få ihop.

Kändisskvaller. Har Unni Drougge lyft sig. På hennes blogg kan man se bilder på den pigga 50-plussaren, och nog ser hon lite straaam ut i fejan. Unni Drougge (Wikipedia (sv)) Läs mer om Nöje & kultur på Omni. Läs mer. Microsoft och dess partner kan få kompensation om du köper något via rekommenderade länkar i den här artikeln.